2009-10-18
 22:16:24

Pengar är till för att spenderas.

Hm. Blogg.se är oerhört trögt och hackigt ikväll, väldigt jobbigt med tanke på att jag för en gångs skull, är aktiv och bloggar.

Som jag skrev tidigare har min söndag varit ganska flummig. Eller, jag tror inte flummig är rätt ord egentligen, om man tänker efter har den varit helt sjukt tråkig.

Trots städning och diverse "familje" aktiviteter så kom jag iväg till stan med mamma tillslut (ännu en familje aktivitet) och söndagen min blev lite ljusare. Jag köpte ett underställ, det börjar ju bli ganska k-k-k-allt nu; ett par strumpbyxor och en blus/skjorta som är lång och blå. Det sistnämnda har jag letat rumpan av mig en som sitter bra och finally I found it.


Bilden är väldigt missvisande, gällande färger då jag fotade med en mobilkamera xD kunde inte hitta digital kameran och orkade inte fixa med systemisen så då blir det såhär.

Jag känner att det här inlägget är väldigt intressant och viktigt, jag känner också att klockan är kvart över 10 och att jag måste tänka på refrängen.

Kram och godnatt.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: