2010-04-06
 22:08:10

Hej träningsvärk, hejhej.

(Vilken inspirationsfylld rubrik. Suck.)

Jag älskar känslan när man kommer hem från träningen och är sådär härligt utpumpad, ni vet när man känner att man verkligen tränat till sin gräns och nog kommer få en helvetiskt träningsvärk dagen efter. Hur härligt som helst, i alla fall fram tills den där nämnda träningsvärken.

Så känner jag just nu, är verkligen trött, trött, trött i hela kroppen men på ett bra och vältränat sätt. Inte som om jag inte orkar med och kommer kollapsa utan mer som om man vet att man faktiskt blir bättre och starkare i det man gör. Varesig det handlar om att träna friidrott eller ställa upp i ätartävlingar gäller det att hela tiden pressa sig till sitt yttersta, och jag älskar känslan när man klarar det.

Märks det att jag är stolt över att ha genomlidigt dagens pass? Inte bara stolt utan glad också, så nu sväljer jag min stolthet och kapsejsar i säng, för trött det är jag verkligen.

Love


My
PUBLICERAT: 2010-04-06, 23:44:32 | URL: http://www.myradmark.blogspot.com

Å va fin blogg du har fått!! gillar skarpt



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: