2010-07-16
 21:52:24

Fish&Chip sir!

1Jag och fina Julia har spenderat en super dag tillsammans i skuggan på verandan. Hur mysigt som helst, trots att vi inte gjorde mycket mer än att äta, läsa gamla modemagasin, äta lite till och spela alfapet.

Efter en liten stund av sådant där mysigt ingenting göra bestämde vi oss för att göra fish&chips och det blev awesome!






Vi till och med la maten i en gammal tidning för att få den där härliga londonkänslan,
jättesmart tyckte vi, men storasyster bara satt och skrattade åt oss.
Undra varför?






Självklart toppade vi allt med chokladmilkshake för att verkligen få den där sommartjockis känslan,
galet bra.


Love

(Underbara Julia, om du vill att jag ska länka till din blogg får du lämna addressen i kommentarsfältet. Puss)


Julia
PUBLICERAT: 2010-07-17, 20:40:25

Tack för dagen, sötnöt! :) <3

Nej, det är lugnt, du behöver inte länka till min blogg :) Jag ska ju ta bort den jag har nu och göra en ny där jag bara kommer skriva lite då och då. Då kan du få min nya adress :) <3


Julia
PUBLICERAT: 2010-07-17, 20:41:39

Tack för dagen, sötnöt! :) <3

Nej, det är lugnt, du behöver inte länka till min blogg :) Jag ska ju ta bort den jag har nu och göra en ny där jag bara kommer skriva lite då och då. Då kan du få min nya adress :) <3


Julia
PUBLICERAT: 2010-07-17, 20:42:26

Ooops, råkade skicka två ggr :P ;O


Clara
PUBLICERAT: 2010-08-04, 15:42:54 | URL: http://bokmumsaren.devote.se

Ser riktigt gott ut!

Kram :)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: