2010-07-06
 11:40:36

Hallå? Hallå, Någon där?

Jag har inte bloggat på väldigt, väldigt länge. Det har varit lite mycket på sistone, men nu har jag tid och lust att blogga igen. Jag ska försöka berätta allt som hänt, så att jag kommer in i bloggandet igen.

Någon vecka efter att jag inlett bloggpausen åkte jag till Turkiet på semester, och det var verkligen awesome. Bilder kommer, jag lovar! Därefter började min konfaläsning och sedan läger i tre veckor, jag tror inte jag haft så roligt någongång förut. Ni som fortfarande velar angående om ni ska konfirmera er eller inte, sluta vela och gör det. Det var de tre mest härliga veckorna i mitt liv och min grupp var verkligen helt underbar. Att få lite konfirmationspresenter är ju inte heller fyskam, själv fick jag min efterlängtade kamera. Så från och med nu blir det förmodligen lite fler bilder här i bloggen. Dock håller jag fortfarande på att lära mig den, så än är kvalitén på bilderna inte super, men jag håller på och övar för fullt så ha tålamod. Det dyker upp ett inlägg senare om vilken kamera och objektiv jag har senare.

Annars är det nog inte så mycket mer, jag vill bara säga att det är helt galet kul att se att det fortfarande finns människor som hittar till min blogg, kommenterar och läser trots att jag själv inte gjort det den senaste tiden. Tack, ni gör det så himla mycket mer roligt att komma igång med bloggen igen!

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: