2009-10-09
 17:27:39

Barn har vi varit allihopa, allihopa!

Jag läste ett inlägg på en annan blogg och ramlade då in i den här lilla tanken;

Kommer ni ihåg när ni var ”yngre” och räknade i saker. Själv räknade jag i klubbor, sådana där med tuggummi ifrån Baks Bunny, affären som mamma inte ville att jag skulle handla i. Ja, som sagt, jag räknade i klubbor.  Som t.ex. när vi skulle köpa stuttsmattan. Jag minns att jag tyckte det var lite slöseri eftersom man kunde få, 2700 klubbor för samma pris. Och inte förstod jag mig mer på det när någon frågade vad jag skulle göra av 2700 klubbor, jag menar det svaret är ju trots allt ganska självklart (?) äta dem såklart.

Vad räknade du i när du var liten?

(Hm, jag måste verkligen sluta med alla de här, "när jag var liten"- inläggen. Jag känner mig så fruktansvärt gammal då)

Och ang. det hemliga projektet så jobbar jag på det!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: