2009-10-29
 11:46:29

Gammalt inlägg:

Jag hittade ett gammalt inlägg som jag tyckte var lite gulligt så jag laddar upp det här :)


Hell Yeah! I'm naked.,

Hm. Jag insåg nyss hur mycket jag saknar mitt pandora berlock armband egentligen. Som jag skrev på min tidigare blogg (som jag inte tänker länka till för den är helt fail btw.) tappade jag armbandet när jag var och badade i somras och letade verkligen överallt efter det. Jag frågade i kassan gick fram och tillbaka där vi varit gång på gång, men det var borta. Jag hatar verkligen känslan av att tappa bort något jag verkligen tycker om, speciellt när jag inte hittat fina armband som kan ersätta det. Det känns faktiskt lite naket på handlederna trots att jag har andra armband.

Idag när jag var ute och drömsurfa (as usuall) hittade jag dock några stycken som egentligen är helt PERFEKTA. Jag hade säkert kunnat hitta andra tidigare också, men jag hade nog inte riktigt kommit över det gamla.. även om jag vet att det inte kommer att dyka upp sådär helt plötsligt. Time to let go, jag ska ersätta det och är väldigt sugen på att klicka hem något av dem. Vad tycker ni? Ska jag bryta mitt "inte köpa kläder/accesoarer på en månad" löfte för att mina handleder känns nakna? Jag tror nog jag kan göra det, ett armband lixom. Det är ju som underkläder, försjutton!

1. Väldigt vackert, vet dock inte om jag kan ha det till allt. PANDORA

2. älska, älska, älska. Dock dyrt som sjutton. Konfa present kanske? *blinkblink* THOMAS SABO

 

 

TTYL<3



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: