2009-10-18
 22:30:54

Natta, det här är till dig.

Jag är din vän och jag finns för dig.
Du betyder väldigt mycket,
men jag vet inte vad jag kan göra mer för dig, än att finnas här.
Vad du än har trott, så ska du inte tro att jag undviker dig. Lämnar dig ensam.

Jag skulle aldrig göra det. Jag skulle aldrig göra det.
Det finns löften som vilar på luften emellan oss,
löften som jag aldrig kommer att hålla.
Löften som säger att jag kommer stå där bredvid dig,
nästa gång världen hånler dig upp i ansiktet.

Hålla i din hand.

Natta, både jag och du vet att jag inte klarar av det.
Att jag inte kan.

Det är skönt att du får hjälp nu.
Eftersom jag vet att jag inte kan hjälpa dig.

Jag är din vän Natta,
en vän som inte ljuger,
avlägger falska löften.

Jag är en annan sorts vän nu Natta.
Jag är den där som försöker boka en tågbiljett för att hälsa på dig,
som skickar hello kitty knästrumpor med posten (säg att du har fått dem?) och som ringer,
bara för att prata.

Den där vännen vill jag vara.




Den vännen som älskar dig.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: