2009-10-30
 21:36:15

Reklaaaam

Go'kväll!

Här kommer lite reklam mitt i nätsurfningen, jag "hittade" en skittrevlig onlinestore. http://www.chicy.se/shop/, nu är jag inte riktigt lika teknisk som igår, så jag klarade inte av att göra en såndär, snygg länkning.

Chicy.se har verkligen kläder i min stil, där är ganska dyrt så kanske inte ett ställe man handlar allt på, men kanske något?

Någon som vet om deras storlekar är "onormalt" små eller stora? Jag funderar starkt på att köpa någon av dessa godingarna:

REA- Floral cotton skirt

Floral skirt, rea 99:-

Fringe mini skirt

Fringe mini skirt 389:- Asgullig :)



Mohair-Blend dress 599:-



Oversize t-shirt 489:-

Kolla in hemsidan, där finns mycket fint!

Kram



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: