2009-10-29
 11:42:54

Tjingeling,

Förlåt för dålig uppdatering, javet. Men orkar inte sitta och kuckilura framför datorn hela tiden precis, jag menar det är ju höstlov :)

Igår blev det väldigt slappt (precis som resten av veckan). Mamma väckte mig halv 8:a för att jag skulle till tandläkaren, usch. Vem går frivilligt upp så tidigt på ett lov? Inte jag i alla fall, hehe.
Därefter kom Emsipemsi hit eller, inte direkt men det hände ju inget annat intressant där emellan så därför blir det såhär. Vi käkade, snackade och hade allmänt mys :) jätte trevligt att träffa bästis igen med tanke på att det var så sjukt länge sedan sist. Emma, vi måste bättra oss; tro det eller ej, men det är en order!!!

Sedan stack vi och hyrde film, eftersom min cykel gick sönder i den lilla "olyckan" som jag inte berättat något om så var vi tvugna att gå... eller ja, vi "gick" och hade med oss hennes cykel för att lasta på. Hahah, ni kan ju själva räkna ut hur det egentligen gick till.

Vi köpte även chips och sen satte vi oss framför teven och tjockade oss, och så somnade vi vid 11.

Hahha, precis när jag höll på att somna så fes Emma skithögt, jag höll verkligen på att dö av skratt. Vi kan ju låtsas om att jag inte sa det där...

Nu måste jag nog sluta bloggeliblogga, Emma kallar mig djup som skriver såhär mycket. Och DET kan vi ju inte låta henne göra, jag ska bara slå henne med kudden (för jag är ju såå våldsam)

Kram JeffPeff.

PS. Emma tvingade mig att säga att jag minsann oxå fes, dock under filmen. Jag vill bara tillägga att det faktiskt var en mycket mer luktlös historia! Ds.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: