2010-07-06
 17:05:08

Kullen

I söndags åkte jag broren och pappa iväg till kullen, där vi gick omkring lite planlöst. Det är ganska galet att det finns så fina platser i Sverige, man blir lite hemmablind ibland och tycker att allting är grått och trist. Så är det ganska ofta för mig, men när jag väl tar mig tid att titta mig omkring inser jag att det ändå är ganska fint här.

Obs, ha överseende med att jag fortfarande inte lärt mig kameran. Tack!

(Bilderna är klickbara för att spara plats)

       

         

  





               


Vilken bildbomb va? Nu ska jag iväg och träna och därefter hem  till EmmaKlemma, för att fortsätta den här awesomeness dagen vi påbörjat, vi ska se Remember me, kan det bli bättre?


Love


Anonym
PUBLICERAT: 2010-07-10, 11:56:18 | URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

jaha ja:) jag tänkte inte riktigt. utan att du inte skdulle bli anmäld. men du hade rät. förlåt§



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: