2010-07-10
 21:44:03

"Let's face it, I'm hotter than you"

Idag visade termometern på 33 celsius grader i skuggan, och jag tror jag fick lite solsting, då jag helt plötsligt valde att följa med pappa till Hornbach för att köpa sågar.

Hm, jag skulle nog inte gjort det om det varit typ + 14 grader i luften, så varför valde jag att göra det när det var så varm att det såg ut som om marken ångade?

Jag vet inte riktigt faktiskt, jag kände väl mig uttråkad. Helt värdelöst var det dock inte, för på hemvägen stannade vi på Media Markt och jag fick äntligen tag på en kameraväska. Jag ville egentligen ha en rosa, men det fanns ingen i lagomstorlek. Det fanns en lite större, men då var den förstor för att kunna ha i mina vanliga väskor om jag vill ta med den till t.ex. skolan eller så. Awesome va?

Den var inte jättedyr heller, så jag är supernöjd!



Har inte tid att ladda över bilder från kameran, så det blir ett ihop komponerat kollage av google bilder.

Kameraväska: 299:-
Bok: 199:-

Påväg ut från Media Markt, plockade jag på mig en bok också och den verkar super. Boken ingår i en serie om fyra böcker som handlar om digitalfotografi och liknande, men den är skriven på ett humoristiskt sätt och inte bara "instruktionsbok" vilket gör det så mycket mer intressant att bläddra i. Jag kommer berätta mer om den, i ett senare inlägg när jag läst klart den.

Nu ska jag kolla på resten av matchen.

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: