2010-07-06
 11:58:26

Mon appareil photografique






Yesbox, jag har fått en systemkamera. En Canon EOS 450D. Supernice va? Egentligen ska den här modellen snart sluta säljas, den är påväg ut ur sortimentet men eftersom det är precis den här som jag vill ha valde jag den i alla fall. Jag har tittat på några alternativ men de har antingen varit för dyra eller för "simpla" eller hur man nu ska uttrycka det. Den här modellen hamnar precis mitt emellan och är precis vad jag ville ha. Än sålänge har jag inte hittat något mindre bra på den, så jag är nöjd.

Jag har två objektiv, ett teleobjektiv som egentligen är pappas och så har jag det som följde med när man köpte kameran. Vet inte exakt vad det heter men det är iaf från Canon och 15-55mm :).

Haha, jag är verkligen inte bra på det här. Kompaktkamera är mycket enklare, men jag märker direkt med den här nya att trots att jag typ inte ställer inte den särskilt bra och liknande, blir bilderna ändå grymt mycket bättre än när jag fotade som bäst med kompaktkameran, förhoppningsvis blir jag lite mer van snart.

Föredrar du Canon eller Nikon?


Love


Anonym
PUBLICERAT: 2010-07-22, 11:43:46 | URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

NIKON D300 (L)


lalalalala
PUBLICERAT: 2010-09-09, 21:53:21 | URL: http://emeeeeeeliiiiieeeee.bloggplatsen.se/

sööt<3



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: