2010-03-23
 16:29:33

bloggar jag följer.

Kom på att jag glömt att lägga upp ett inlägg jag tänkt skriva i veckor, så här kommer det.
Jag tänkte tipsar er om bloggar jag läser, intressanta småbloggar.


Först ut är söta Sofia på klick.devote.se en fotoblogg av en super talangfull 14-åring.




Sen har vi såklart Cajsa hos lovelycajsa.blogg.se/ en gullig tjej, med en intressant vardagsblogg. Hon gör även designer för de som är intresserade.



Englas blogg läser jag också, hennes är nog den "största" av de här, men hon skriver på ett väldigt personligt sätt och hon är inte galet känd så jag tycker hon platsar i alla fall.



Mammabecka är också en av favoritbloggarna, hon bloggar om livet som 17-årig trebarnsmamma och det är en väldigt intressant vardagsblogg. Jag beundrar henne för att klara av allt.



Självklart läser jag fler, men det är bara de här jag "följer".

Har ni några blogg-tips? Överrös mig!

Love




filippa<3
PUBLICERAT: 2010-03-23, 22:19:37

mammabecka läser jag oxå! :D gilalr den men hon lägger upp sällan :(


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-06-09, 21:14:24 | URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Att jag inte sett detta? tack! Ska självklart länka dig någon dag! :D kram <3



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: