2010-03-14
 15:21:52

fotosession.

Spenderat eftermiddagen ute och fotat.
Hur mysigt som helst i vårsolen,
bara lite småkallt om fingrarna.

Men vad gör man inte för konsten?

Haha. Skämt åsido så hade jag kul,
det blir så mycket mer roligt att fota
nu när ljuset kommit fram igen.

Jag kan dock inte påstå att bilderna är särskilt bra, men vad gör det? Hm, jag är nog bara lite ringrostig för tillfället.

bb

bb

hj hkb ghh vv

cghcg



Alla de små bilderna är självklart klickbara, jag tyckte bara inte att det
var fint att blanda liggande bilder med stående då det var i fullstorlek så
därför blir det såhär istället. 

En post-it till mig själv inför nästa gång: fota i antingen liggande eller
stående.

Love












Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: