2010-03-06
 11:02:21

Godmorgon lördag!

Väldigt skönt att det är helg igen, det behövs verkligen.
Jag har inte varit något vidare skolsugen den här veckan,
även om det faktiskt gått väldigt bra. Jag fick mina omdömmen igår och de är super! Jag känner mig stolt (hejhej mvg, hejhej).

Jag visste ju redan innan att jag ligger bra till i skolan, men jag trodde det var något ämne jag låg lite sämre till i, men uppenbarligen tyckte inte läraren så och det är jätteskönt, nu är ett oroselement ur vägen.

Idag ska jag iväg och se Alice in Wonderland med syster och mamma, och det blir förhoppningsvis mycket mysigt, med massor av godis och halvskrämda skratt. Vet inte om jag nämnt det här på bloggen tidigare, men jag är verkligen tim burton nr 1 fan, har alla filmerna, några böcker och snart kan jag ju lägga till även den här filmen till samlingen.

Hans stil är så häftig, gotisk men med humor. Det är nästan som om han avbildar mina egna tankar ibland, där fantasin ganska ofta får frispel.

Det blir säkert en väldigt lyckad lördagskväll!
Vad ska ni själva hitta på?









Läskiga bilder, underbara filmer.
Det får bli dagens stora tips!

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: