2010-03-15
 19:46:17

hejhej måndag.

Haft en helt galet fylld dag. Började med skola som vanligt och därefter for jag till stan för att lämna glasögonbågarna och helt enkelt bekräfta att det är de jag ska ha, och det var det ju.

Helt plötsligt hade klockan blivit alldeles för mycket och jag fick stressa iväg till bussen och försöka ta mig till lilla staffanstorp för att ha genrep inför barnfestivalen vi gjort, det gick jättebra. Fick spela första stämman själv på de flesta låtarna då hon jag spelar med var tvungen att gå tidigare, men vi höll ihop det och det blir säkert grymt imorgon! Sydsvenskan var även där och intervjuade oss, samt tog bilder: titta i morgondagens tidning så får vi se om vi dyker upp, jag länkar om jag hittar något.

Nu ska jag spendera resten av kvällen tillsammans med mina bästa vänner; teven och soffan. Hoppas ni får en lika mysig kväll.


Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: