2010-03-27
 09:36:30

herrejävlar, hon städar.

(Ingen kommentar om rubriken, ingen kommentar alls).

Idag spöregnar det ute, inte jättemysig start på lovet kanske men jag tror att vi överlever. Det gör inte mig något iaf. för idag måste jag ändå rensa i mitt sminkbord; jag har världens gulligaste lilla bord med en uppfäll bar spegel, men den kommer verkligen inte till sin fulla rätt då jag bara pressar ner massa krimskrams i den. Så nu har jag bestämt mig för att ha ordning i den, och så ska det förbli (hoppas jag).

Tror ni att jag klarar det?

Hmpf, vi får väl se. Det här med ordning och reda är inte riktigt min grej, jag gillar inte att ha smutsigt runt omkring mig, men stökigt går bra. Sålänge som jag hittar alla mina saker så är jag nöjd :D men det känns ändå som det gått liite överstyr med det där bordet. Det kommer ingen före-bild (hehe) men kanske en efter-bild. Så titta in här senare så har jag kanske lagt upp något.

Once again, stort tack till de som röstade på mig. Ni är underbara!

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: