2010-03-19
 20:51:09

inspirationsbrist.

Jag har inte känt för att blogga den här veckan och för att vara ärlig gör jag fortfarande inte det. Jag skulle som vanligt kunna säga att jag ska bättra mig imorgon/i april/nästa vecka, fast det kommer jag förmodligen inte att göra så då blir det bara tomma ord, som vanligt. Och tomma ord gör ju bara bloggen tråkigare, om det bara blir tomma löften gång på gång, så därför säger jag såhär istället: jag ska försöka bättra mig, och bli lite intressant igen, jag lovar att verkligen försöka i alla fall.

Så nog om sådana tråkigheter, egentligen skriver jag nu bara för att medela att jag kommer spendera resten av kvällen tillsammans med en läskig film, lite godis och syster min.

Man kanske kan tycka att jag som är så mörkrädd borde undvika skräckfilm och sådant, men nej. Jag får ta mardrömmarna om de kommer, jag vet ju alltid att det är min överstimulerade fantasi som bara blir lite hyper och skrämmer livet ur mig, som vanligt.

Hoppas er fredag bli mysig,
så hörs vi imorgon.

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: