2010-03-19
 21:07:53

Jag har inget liv.

- Nio frågor om dig själv

Namn? - Jennifer Vidovic
När fyller du år? -17juli
Några piercingar? - öron..haha
Vad har du på dig just nu? -gråa mjukisbyxor och ett långt linne + ett halsband.
Vilken årstid är bäst? - slutet av våren.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna pigg, ingen stress och med massor av gott i kylskåpet.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag kan göra nästan vad som hellst utan att skämmas.
Vad är du bra på? - att bli utelåst och att titta på teven.
Vem/vilka älskar du mest på denna jorden? - alla vänner, familj och liknande.

9 frågor om idag

Vad har du gjort ? - varit i skolan, på box och i stan.
Vad ska du göra nu? - titta på skräckfilm.
Har du gjort något dåligt idag? - Jag drack läsk, inte bra för tänderna..
Vad har du ätit idag? - hmm, mackor, köttbullar och potatismos.
Har du duschat idag? - yesbox.
Är du trött nu? - ja.
Vad händer imon? - stråkforum i malmö.
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? -  ja


- ANNAT

Hur mår du just nu? - Goodiewoodie, helt överhyper.
Har du piercat dig? - öronen om det räknas.. Jag är en riktig räka när det kommer till sånt.
Är du hungrig nu? - ja, på godis :)
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se och spotify.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast?- camilla, men jag hann inte ta det :(
Vem ringde du senast? - mamma ;)
Vem sms:a till dig senast? - camilla
Vem sms:a du till senast? - karwan


- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - självklart.
Vilket är ditt favoritband? - har många, men band måste nog vara the ark :)
Vad gillar du för musik?- det mesta utom metal och reagge.


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja


-SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - yesbox
Använder du wax? -  näver
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - då och då
Använder du hårspray? - yesbox.
Använder du volymspray? - näver, men jag borde.
Använder du mousse? - nä
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - yäsbox
Använder du läppglans/läppstift? - nope
Använder du brunkräm? - nej mineralpuder.
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - olika, beror på dag och humör. Trivs bäst i nersläppt tror jag.
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej, plattade alltid innan, men det är så slitet nu :(
Duschar du varje dag? - ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej, aldrig.


Lärde ni känna mig bättre nu? Jag hoppas det, jag bröt även min oskrivna "jag ska inte använda smileys"-regel för att kunna svara på alla frågorna, men det var nog värt det.

Jag har kul i alla fall.


Love


Anonym
PUBLICERAT: 2010-03-20, 15:01:46

Grattis!

Du är en utav dom 11 finalisterna i månadens blogg.



Be dina vänner rösta på dig genom at gå in på http://dottermamma.blogg.se/2010/march/deltagarna.html och kommentera! ;)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: