2010-03-24
 15:05:08

ledig, gött mos.

Visst är det läskigt? Inte ens på en ledig dag kan jag låta bli att göra associtationer till lärare och skolan, usch. Gött mos, ger väldigt mycke Kitte vibbar, och sådana vill man inte ha när man sitter vid msn, trots att man borde plugga. Aja, det känns ändå som att jag kan svenskan hyfsat och förhoppningsvis räcker det.

Studiedagen har inneburit väldigt mycket dator, lite teve och väldigt mycket dator. Jag tog även någon lunch paus på mitten men annars var det nog det stora hela.

Snart måste jag cykla iväg till musikskolan, men just nu (och den senaste halvtimmen) har jag suttit och diskuterat halvblodsprinsen med min harrypotter nörd till kompis. Mysigt värre, trots att Dumbledore dör. Första gången jag såg filmen på bio satt jag verkligen och skrek nej, gå inte dit, gör inte så; som om jag trodde att han skulle lyssna på mig. haha. Nu däremot har jag blivit lite mognare, och det blir mest bita på naglarna och en "men vafan, varför måste han dö varje gång"-känsla. 

Jag gillar Dumbledore och Harry Potter för den delen, det är tur att vi har två filmer kvar. Jag vet inte vad jag skulle gjort annars.

Love.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: