2010-03-29
 18:13:26

livin' it dorky.

Nu har glasögonen kommit och jag sitter här med dem på mig. Ganska vimmelkantigt förtillfället, men jäklar vad skarpt allting blev när jag fick dem på mig.. Skönt att jag fick dem nu på påsklovet så att jag hinner vänja mig, både rent estetiskt och hur jag ser, för det är ganska storskillnad. Jag kan se alla detaljer på skärmen (WOHO!)
Haha.

Hm, jag tänkte skriva smakprov men sen kom jag på att det heter det nog inte när man pratar om att visa något så vi får kalla det bildgnutt istället, mycket gulligare.



De är fina, på sitt speciella lite nördiga sätt :)

Love


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-03-29, 19:00:18 | URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

sv: Tack! :D Nja... jag tror det bara fanns i röda annars :( <3



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: