2010-03-03
 22:27:06

Nytt lovslut, nya tag!

Och så har sportlovet också passerat,
visst känns det som att den här terminen passerar förvånandsvärt fort?

Men det gör ingenting, det hade kunnat vara värre.. Vem vet, tänk om terminen flytit på förvånandsvärt långsamt, det hade varit värre.

Skämt åsido,
nu är skolan igång igen och det har redan blivit lillhelg, och jag planerar inför klädsel på fredag. Det är lite galet hur mycket kläder jag har som jag inte tycker om eller som är förstora alt. för små. Borde nog försöka sälja lite eller skänka, är ni sugna på en hög med linnen. Hör av er!

Jag försöker byta ut min profilbild, som jag ju hade som ett skämt då på juldesignen, men blogg.se fortsätter envisas med att krångla och jag har gett upp kvällens alla försök nu. Det fungerar helt enkelt inte alls för tillfället, men jag försöker igen imorgon så får vi hoppas att det går bättre då.

Nu kryper jag till kojs,
sov så gott.

Love


Alexandra, KAKHUSET ♥
PUBLICERAT: 2010-03-05, 04:05:27 | URL: http://www.kakhusets.se

jag läste din kommentar hos engla, va roligt att du har blivir starkare i dig själv♥



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: