2010-03-30
 22:35:43

teflonminnet goes theme?

Har funderat på att skaffa ett tema här på bloggen, så att ni som läser vet vad ni kan förvänta er att få läsa här och så att jag också alltid kan veta vad jag ska skriva om.

Har mind stormat fram några förslag hittils, överrös mig gärna med tankar och idéer.

1. Träning, altså lite mer ingående om vad vi hittar på under träningarna och lite hur mycket jag tränar osv. Kanske även lite allmänna tips och såklart tankar om träning.

2. Mer "uppdiktat" vad som händer mig om dagarna, lite mera dagboksaktigt än vad det är just nu..

3. Vad jag läser/skriver/tänker. För ja, om det nu undgått någon så skriver jag ganska mycket, och tänker konstiga och många tankar gör vi väl alla?

4. Lite mer "min stil"-aktigt, inte som en modeblogg utan mer som jag, vad jag tycker är fint, vad jag har på mig inspiration och sådant.

5. Den här random potpurrin som pågår får fortsätta, mohahaha. 

Så vad tycker ni? Självklart kommer det fortfarande vara ganska blandat här på bloggen, om ni väljer t.ex. träning kommer jag inte bara skriva om träning utan det blir en hel del annat också, det är bara skönt att veta vad ni som läsare helst läser.

Så vad tycker ni?

Nu kryper jag till kojs, och jag ska för ovanlighetens skull faktiskt försöka sova. Både igår natt och iförrigår natt har jag legat och läst, vilket verkligen kändes i hjärnan idag, seg som sjuttsingen. I natt kom pappa på mig halv 3 med att ligga och läsa, så ni förstår kanske att den här "jag ska faktiskt sova"-idén kanske inte bara beror på att jag är trött..

Love


filippa<3
PUBLICERAT: 2010-03-31, 12:30:02

jag tycker 3 om du gör de intresant!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: