2010-03-23
 21:41:52

track and field.

Är tillbaka efter kvällens galet jobbiga friidrottsträning. Jag var den ända som var i tid lagom till utejoggen så det blev jag och tränaren som joggade iväg till rundbanan, väl där sprang vi långsamt två varv innan vi körde 300x15 intervaller. Jag berättar bara det här eftersom jag klarade av det, och inte bara det, på en bra tid också.

Trött blev jag, så klart, men jag blev också väldigt stolt och nöjd. Det bådar bra inför ute säsongen när 300mh kör igång igen. Jag måste dock jobba upp snabbheten lite till, har blivit väldigt seg och uthållig nu under vintern, och visst det är ju alltid bra, men det får bara inte bli för bra. Jag måste fortfarande vara snabb och explosiv.

Nog om det,
nu sitter jag och käkar kvällsmat och tar det allmänt slow, har studiedag så jag tar allt extra långsamt. Väldigt skönt att för en gångs skull inte behöva stressa hem och fixa med läxor, mat och dusch efter träningen, nu får allt ta den tid den behöver.

Nu ska jag skumpa iväg till duschen.

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: