2009-11-08
 14:17:39

Farsdag

Rubriken säger allt ;)

Idag är det som sagt farsdag, och jag ska slappa hemma efter en små hektisk helg, för att vara ärlig så sov jag till halv tolv imorse, men det var jag värd; ända ut i fingertopparna efter att jag gymmade kl. halv 10 igår morse (skrytskryt)

:)

Men jag har inte glömt bort Pappsen, han fick ett hemmascrapat kort och ett sätt med tvål + raksak och ngt jag inte vet vad det är... mamma betalade då det var helt hutlöst dyrt, men det behöver ju inte han veta.

Senare ska vi till farmor o farfar o fika.

Hur ska ni fira era pappor?

Tjingeling! (jag skriver så fruktansvärt slarvigt idag. Ignorera tack)


Boel
PUBLICERAT: 2009-11-08, 21:56:17

åhh, jag gav fadern min en liten lapp där det typ stod Grattis hahah :D



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: