2009-11-15
 20:20:44

söndagskväll,

Har en mysig kväll, tända ljus på skrivbordet och en ny bok (oöppnad) bredvid mig. Jag verkligen försöker att inte förstöra myskänslan genom att tänka att skolan börjar imorgon igen, för usch; då ska jag ha franskaprov. Så istället för att sitta och läsa en bra bok i min soffa framför tända ljus och en kopp med te, måste jag plugga franska.

Och sen har jag ju nya kläder också, som ska provas! För jag var och shoppade idag, bilder kommer imorgon. Hur ska det här gå?

Gosh, jag vill verkligen öppna den där boken

Men det ska jag inte, nu ska jag ÖVA och ÖVA på glosor, vilket roligt liv.

Kramar

Ps. Tack pappa för att du köpte boken åt mig, det stärker mitt psyke att låta bli att läsa den. ;)

Hur har er helg varit?



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: