2009-11-24
 16:33:39

tack jag vet.

Jag vet att jag bloggar för sällan för att ni som läser ska kunna säga att ni är delaktiga i mitt liv. (ni som inte känner mig utanför bloggen dårå). Men vill ni veta en sak? Jag orkar inte bry mig faktiskt :) För bloggar gör jag i brist på annat, eller kanske inte så negativt. Mer när jag kommer ihåg att jag har en blogg. Jaja, jag är glad för det, och det hoppas jag att ni är också (?).

Idag är en bra dag! :)
Jag har fixat prao-plats till v.50, jag kommer att befinna mig på musikskolan hela veckan och det är ju iofs. ganska klockrent, spela musik och organisera konserter. Härligt, härligt dock nördigt, nördigt. Men vadå? Jag är en nörd, en stolt sådan oxå.



Test: Hur nördig är du?

1. Hänger du dig passionerat – kanske till och med fanatiskt – åt ett ämne?

2. Tackar du ofta nej till sociala aktiviteter för att kunna ägna dig åt det?

3. Kompromissar du med mat, sömn och träning till förmån för ditt intresse?

4. Lägger du överdrivet mycket pengar på det?

Om du svarar ja på tre frågor eller fler bor det med stor sannolikhet en nörd i dig!





http://bjornnastet.files.wordpress.com/2008/11/nerdgirl.jpg

Tack för mig :)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: