2010-04-11
 11:05:46

asos

Många söta klänningar finns det på asos.com just nu. Själv spanar jag efter en fin klänning till konfrimationen eftersom alla andra redan verkar ha bestämt vad de ska ha på sig (!), men det är ju några månader kvar så jag borde ju hinna hitta något.

Johann Earl Lace Panel Waisted Dress


Forever Unique Bow One Shoulder Dress


Yumi Lace Empire Babydoll Dress

Hm. Ingen av dem känns sådär jätterätt, den i mitten är t.ex. alldeles för mycket och den sista är finast bakifrån och inte kan jag ju gå runt och visa ryggen mot alla hela kvällen. haha.

Jag får titta på lite fler ställen, jag behöver å andra sidan inte köpa klänningen redan heller.

Love


My
PUBLICERAT: 2010-04-12, 10:13:11 | URL: http://www.myradmark.blogspot.com

Å va roligt .. att välja klänning till konfirmationen! =)

Själv har jag tittat lite på en KappAhlklänning röd med vita prickar .. haha .. men den är inte riktigt en konfirmationsklänning direkt. ;)

Jag älskar klänningar, kan inte få nog av dem ..

Själv är jag sjuk, japp .. så kul va det .. de vackraste dagarna på våren .. och jag är svimfärdig mest hela tiden. kram!!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: