2010-04-08
 16:47:07

Awake and breathing.

Ville bara intyga att jag faktiskt är hemma, hel och välbehållen, tid har jag också.. Det är lusten för att blogga som inte finns för tillfället, det blir så ibland "upp&ner" går det.

Jag har spenderat eftermiddagen med att försöka spela fiol, när jag säger försöka syftar jag på det faktum att min fiollärare gett mig ett stycke som jag verkligen verkligen inte klarar av. "Vid sidan om det andra du spelar just nu" - sa hon när jag fick det, och då syftade hon på ett annat som jag håller på med just nu, och har som mitt stycke den här terminen.

Men nej det blev inte alls vid sidan av, det blev lite mera bara det.
Jäkla skit, jag kan inte. Jag måste kunna.

Love


My
PUBLICERAT: 2010-04-08, 18:15:51 | URL: http://www.myradmark.blogspot.com

Beauty,

Love the challenge.

Älska utmaningen. Hata den inte. ;)

kram kram!!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: