2010-04-02
 21:34:18

bildredigering.

Har blivit tipsad om ett jättebra bildredigeringsprogram och har nu suttit och provat det i någon timme, och jag måste säga att jag är jättenöjd. Det heter PhotoScape och fungerar ungefär som PS fast lite förenklat, vilket bara passar mig som inte är särskilt teknisk väldigt bra..

Det är många bra funktioner och det känns välgjort.





Altså ett väldigt bra program, det enda som jag kan komma på var lite irriterande är funktionen för att spara/öppna bild, men då jag är van vid picnik.com's enkla variant tror jag att det bara är en vanesak som snabbt kommer lösas.

Photoscape är gratis och finns att
läsas om här:
http://photoscape.com där du även hittar länkar till nerladdningssidor för programmet.

Nu hade jag tänkt snikra ihop en ny header,
är lite trött på den jag har nu. Jag kanske får passa på att tabort snöflingorna när jag ändå håller på haha visst de är verkligen jättesöta, men det snöar ju faktiskt inte längre..

Love


Ann-Sofi
PUBLICERAT: 2010-04-03, 16:09:55 | URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Yää photoscape

gör alla mina header dä!

puss på dej söötiie<3



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: