2010-04-05
 21:11:06

Björn Axén.



Ett sådant här hamnade i min ägo idag, jag har velat ha det väldigt länge och äntligen fick jag (ursäkta uttrycket) tummen ur gumpen för att köpa det. Den stora flaskan för 110kr på rea är inte allt för farligt, jag hoppas bara att det håller förväntningarna.. de är ju ganska höga, så länge som jag spanat efter det, men det är säkert jättebra. Jag lovar att jag skriver vad jag tycker efter att jag provat det några gånger.

Utöver det råkade jag även köpa lite annat smått och gått bl.a. nagellack från Viva la Diva (se tidigare inlägget) och bomullspads. Jag som bara skulle köpa nödvändiga saker, men aja det brände ju inte totalt hål i plånboken så då känns det ändå ganska okej, och då åhlens var den ända affären som hade öppet är det inte konstigt att det bara blev sånt här, lite halv korkade är vi allt (jag och Boel) som försöker gå ut och shoppa på en röd dag.

Fast det var kanske tur? Vem vet, jag kanske inte hade haft några pengar kvar alls om affärerna varit öppna. haha.

Love


filippa<3
PUBLICERAT: 2010-04-05, 21:18:27

den är ganska bra :)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: