2010-04-10
 12:28:59

blogspot design.

Förlåt för att jag inte bloggat. Internet har legat nere hela kvällen/morgonen men efter några tjat samtal till bredbandsbolaget fungerar det igen.

Just nu sitter jag och fixar en bloggdesign till en av mina vänner, och den blir ganska fin. Hon har bloggspot och jag är inte riktigt haj på det så den blir verkligen enkel, men hon blir säkert nöjd.


Har precis börjat med headern men kan inte riktigt bestämma mig, vilken är finast?

1



2



Ingen av dem känns pow wow rätt. Typsnittet i den första är finare, men samtidigt är det verkligen Boels stil med lite svartvitt och stilrent. Oj, det är verkligen jättesvårt att designa till andra!

Hur tycker ni att den ska vara?

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: