2010-04-02
 23:06:01

Designen.

Och så blev den rosa. Jag hade faktiskt inte planerat det, utan tänkte ha en ljusgrå med vitt och kanske lite grönt, men nu blev det ju inte riktigt så.. Jag lovar att jag ska försöka ta tag i kodmallen någon dag, göra menyn lite finare och bakgrunden också. Pinky Swear!

För tillfället, eller kvällen kanske jag ska säga prioriterade jag istället att bara få in någon bakgrund överhuvudtaget, det kändes nästan som om jag kraschade designen där ett tag, så det här blev en nödlösning, det ska egentligen inte vara en svart ram runt headern, men det ska jag försöka lösa. Det också.

Vilken bakgrund tycker ni att det ska vara? Försök tänka bort den svarta ramen..

1.





2.






3.



Love


lovisa
PUBLICERAT: 2010-04-02, 23:16:48 | URL: http://lovizil.blogg.se/

åh tack så mkt! :D



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: