2010-04-04
 14:11:44

done baby done.

Nu är designen klar för den här gången, eller det mesta på den. Efter ett tag blev jag så irriterad på allt strul med headern att jag bara la upp den, i princip halvfärdig. Ser ni de vita strecket som hamnat fel och att gemet är missbildat? Det är sviterna efter en mega designfrustration, lite nöjd är jag dock över hur det blev. Grunderna är ifrån Tescho så har jag själv fixat hur jag vill ha det.

Och ser ni? Snön är borta!

Jag ska byta ut profilbilden när jag hinner, ska mörka ner den lite och mer i stil med resten av designen.. Nu känns den ganska "inte passa in"-aktig och det vill vi ju inte.

Jag vill bara passa på att tacka för fina kommentarer, stort tack söta ni är!

Love


filippa<3
PUBLICERAT: 2010-04-04, 14:50:38

varsegod<33!! :)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: