2010-04-08
 21:59:55

Finally, hello jacket.

När ens nya skinnjacka kommer som ett brev på posten blir man såhär glad:


Kanske inte jättetydliga bilder, men fin är den.
Den är svart och i ganska kort modell, så jag var galet nervös när jag fick hem den att den skulle vara för liten, men jag klarade mig, så nu är jag glad.

Galet glad! Till och med det där stycket känns lätt för tillfället, men jag har inte tid att försöka mig på det nu, klockan är alldeles för mycket och det blir istället en sista genomgång av so:n till imorgon innan sängen kallar.

Jag är en sån person som verkligen går att muta, haha. Fast det är kanske inte särskilt bra egentligen, en riktig akilleshäl om man tänker efter, men det gör inte så mycket, jag menar man behöver ju faktiskt inte tänka efter...  

Love


My
PUBLICERAT: 2010-04-09, 15:06:53 | URL: http://wwwmyradmark.blogspot.com

Hahaha, underbart!! =)



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: