2010-04-28
 18:43:46

if your life was inside that box...

Väldigt sugen på att se (500) days of summer, den verkar så himla fin och genomtänkt. Har ni sett den här söta filmen?



Över till annat: idag lånade jag ut en Twilight till en ännu inte fanatisk. Jag känner att det är min plikt som galet hyperventilerande fan att bringa vampyrkulturens awesomeness till de vanliga människorna. Jag hoppas verkligen att hon jag lånade ut boken förstår hur bra den är, men det gör hon nog. Hon satt och läste den på lunchrasten, och det känns som ett ganska bra tecken.

Hur har er fantastiska dag varit?

Love



Cajsa
PUBLICERAT: 2010-04-29, 18:57:53 | URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

sv: Åh tack Jeffy! :D<3 älskar också bilderna <3


Jessica
PUBLICERAT: 2010-05-02, 17:42:58

Den filmen är verkligen värd att se, jätte bra.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: