2010-04-02
 19:05:47

Långfredag.

Det har verkligen varit en lång fredag idag. Jag har hunnit med hur mycket som helst, tro det eller ej så befann jag mig på gymmet 8:00 imorse, tidigt var det men herregud vad jag kände mig nöjd när jag traskade där ifrån. Jag gillar att träna tidigt, när det är nästan mörkt ute och man bara kan fokusera på att kämpa på, det ger någon speciell känsla så ja, det kommer nog hända fler gånger. Därefter skyndade jag mig att duscha och sedan började jag och storasyster att påskpyssla med marcipan, väldigt söta figurer blev det. Det kommer bilder!

Efter det åkte vi hem till mormor vid lunch och "firade" påsk, det gör vi varje år på långfredagen och jag tycker det är väldigt mysigt med sådana här återkommande traditioner, jag är lite traditionsenlig tyvärr.

Imorgon kommer farmor&farfar över på middag så det blir en riktig familjehelg det här.. Jättemysigt, men det ska ändå bli ganska skönt att återgå till skolan på tisdag. Om man nu ska skriva det som 14-åring, haha jag längtar kanske inte riktigt efter läxor och liknande, men jag saknar vardagen. Jag gillar rutiner och det är nog en av anledningarna till att jag gick upp såhär tidigt imorse.

Hur är det med er då? Föredrar ni slappa oplanerade dagar eller gillar ni också rutiner? Hm.. jag borde kanske inte fråga.

Glad Påsk!

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: