2010-04-12
 19:04:32

one of those mysteries.

Idag har varit en konstig dag, i skolan var jag först hur trött som helst och hade egentligen ingen lust alls att plugga men sen helt plötsligt var jag klar med matten och hade påbörjat engeskan utan att jag märkt att jag gjort någon matte. Väldigt läskig känsla.

Sen på eftermiddagen när jag kom hem bytte jag om och gjorde mig i ordning för att cykla iväg till gymmet men när jag cyklade märkte jag att det var något som inte riktigt stämde, då stannade jag men kom fortfarande inte på vad det var som var annorlunda. För annorlunda var precis vad det var, det var liksom inte känslan "cykeln kommer gå sönder när som helst" - utan lite mer "ojoj, vilken trädgårdstomte har bytt ut min cykel mot en exakt likadan, lika sliten men så mycket lättare att cykla på?".

Då kom jag på det (!), någon vänlig själ hade brytt sig om att höja min sadel och det blev jag jätteglad över, det konstiga med det hela är att jag 10202020 kubik säker på att den inte var höjd när jag cyklade hem från bussen, bara någon timme tidigare. När eller snarare vem höjde sadeln? (*trumvirvel soundtrack*)

Väl på gymmet insåg jag att Sofia faktiskt sagt att hon inte kunde träna idag så jag fick träna själv, dock var det en liten gubbe med väldigt stora armmuskler som följde efter mig och gjorde varenda maskin precis efter, tack för ditt sällskap!

Nyss råkade jag öppna diskmaskinen när den diskade för fullt, inte bra.

Är jag ovanligt disträ idag, eller är det bara som bäddat för extra många skumma händelser?
You tell me.

Love


Cajsa
PUBLICERAT: 2010-04-13, 15:26:15 | URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

sv: Tack, ja visst är den? blev så himla nöjd med den ^^ <3



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: