2010-04-04
 14:47:13

Sucker for love

Den här låten har jag haft på huvudet, hela dagen. Jag kan inte sluta nynna på den, men saken är den att jag bara kan "I'm a sucker for love, my heart is/been? pounding for you.." Sen kan jag inte mer, så efter att ha gått runt och sjungit på just den raden hela morgonen fick syster min lite rådamp på mig.

"NU slutar du sjunga på den låten, den är INTE bra". Haha, så därför delar jag med mig av den till er istället, javet: vi kan försöka få henne att bli galen genom att vi ALLA går runt och sjunger på den..

Förlåt Bella.




:)

Till och med i kyrkan satt jag och smånynnade på den, men jag höll iaf tyst så mycket att jag och de andra konfrimanderna fick påskliljor efteråt, då vi varit tysta och duktiga hela den långa påskdags gudtjänsten. Duktigt av oss!


Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: