2010-04-27
 15:21:49

three, two, one.

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag aldrig lyckas bli en av de där aktiva bloggarna. Jag har för många måsten i min nolifer vardag helt enkelt, fast jag gillar att vara stressad. Så länge det är under den där speciella gränsen när man börjar strunta i att göra saker eftersom man är stressad är det en ganska behövd känsla. Jag har en förmåga att inte få någonting gjort när jag inte känner press. Eller, jag får ju saker gjorda men det är utan minsta gnutta effektivitet. Därför gillar jag att vara lite stressad.

Tyvärr blev det lite över den där speciella gränsen i helgen och nu i början av veckan och jag valde helt enkelt att låta bloggen vila, oki?

Nu är dock två inlämningsuppgifter färdiga och jag är back on track, lite piggare lite roligare.

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: