2010-04-13
 17:59:14

Tuesday.

Jag skämde ut mig rejält idag, som jag kanske berättat tidigare (eller inte) så har jag sökt praoplats och fick då svaret att de skulle ringa tillbaka, vilket de även gjorde tidigare i eftermiddag. Inget pinsamt eller konstigt med det, förutom det faktum att jag råkar klicka personen, ni vet svara och stänga? Jag var inte ens medveten om det eftersom jag satt på no-lektion med ljudet och vibrationen av, och lyckades svara genom att dra mobilen random upp och ner (vilket jag gör i uttråkade ögonblick), sen när hon ringde upp hade jag fortfarande tyst ljud utan vibb och missade samtalet helt.

Kan det bli mer pinsamt? Sen när jag försökte ringa upp, var det ingen som svarade. Inte kul alls, jag hoppas verkligen att det här inte gör så att jag inte får praoplatsen.

Haha, jag är ganska misslyckad ibland.

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: