2010-04-04
 22:52:09

UPDATE: Systemius-kameris.

Rubriken är ännu ett av mina, torra "jag kan prata latin" skämt.

Jag är glad just nu, pratade med pappa nyss om att jag vill ha en systemkamera, som om han inte visste det.. haha, och det verkar som det gav effekt. I princip innebär det att när jag köpt kameran så får jag vissa av hans objektiv och tillbehör. Han har ett nytt (läs väldigt dyrt) som han använder istället för ett av hans gamla, ett lite enklare men fortfarande bra 70-300 mm (?) objektiv och två andra, varav något/några från Sigma. Visserligen kommer det bara fungera om jag köper en Canon, men det har jag ju varit inställd på hela tiden så det är inget problem.

Jag är jätteglad, det innebär ju att kameran kommer bli billigare att köpa eftersom jag nu "bara" kommer behöva börja köpa själva kamerahuset och t.ex. väska, vilket i sinn tur innebär att jag kommer ha råd med den tidigare än vad jag trott. *Happyface*

L
ove



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: