2010-04-09
 19:11:47

.

(Det känns respektlöst att sätta rubrik på det här)

Fick nyss ett väldigt sorgligt sms;
en av mina vänners kusin dog igår. 
Hon blev påkörd av en bil, precis bredvid sitt hem
på en plats där det inte ens är lagligt att köra.

Mina varmaste tankar och kramar går till er,
vila i frid Elin.


Ambulansen blev försenad Elin, 2, var på väg från lekplatsen


(Tryck på fina Elin för att komma till artikeln om händelsen som stod i aftonbladet idag).


Det är tragiskt när något sådant här händer, som ett uppvaknande. Det kan hända vem som helst och den insikten skrämmer mig, ni måste lova mig att ni visar kärlek undertiden som ni har möjlighet till det, lova att inte bråka. Nu säger jag inte att lilla Elin inte var älskad, för det vet jag att hon var. Jag menar mer att vi måste ta våra chanser, det är nu vi finns för varandra.

Love


filippa<3
PUBLICERAT: 2010-04-11, 10:19:25

känner inte henne men rip<3


Teflonminnet herself
PUBLICERAT: 2010-04-11, 10:20:20

sv Filippa:

Jag känner inte heller henne, tyckte bara det kunde få uppmärksammas lite<3



Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: