2010-02-09
 19:34:53

cravings.

Fick en kommentar för någon månad sen med ett tips om en online klädbutik. Det var butiken själv som spammade för att göra reklam, och självklart uppfyller jag deras önskemål och tillägnar ett helt cravings inlägg till dem. Varsågoda!

Självklart, skriver jag inte inlägget bara för att de kommenterade utan för att jag tittade in på webbshoppen och såg att de hade några fina plagg till väldigt låga priser. Jag kan inte garantera att de är särskilt bra, men eftersom priset är såpass låg kan jag tänka mig att beställa något för att prova, men vi får se.




(Tryck på bilden för att nå webbshoppen)


Love



Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-10, 15:22:52

snygga fast tror inte du ska lita på dom, man kan typ bara betala direkt så det är ju typ inte säkert. men www.clique.se har också liknande kläder (stavning?)



Kram /Filippa<3


Anonym
PUBLICERAT: 2010-02-11, 22:03:17

de vita var fina :) <3 Glöm inte att rösta som du lova!!


J
PUBLICERAT: 2010-02-11, 22:04:48 | URL: http://ccupcakelovverr.devote.se

de vita var fina :) <3 Glöm inte att rösta som du lova!!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: