2010-02-11
 22:01:42

Helt onödigt.

Förlåt, känner mig bara tvungen att lägga upp den här. Synd, med tanke på att jag bestämt mig för att skriva lite mer seriöst på bloggen, men skitsamma jag är inte djup hur man än vrider på mig.

Titta vad som kommer upp först om man söker på I like på google.




I like to tape my thumbs to my hands to see what it would be like to be a dinosaur,
jo men självklart lixom. Det har vi väl alla provat? :))


Nu är klockan 22:00 och jag ska i säng, börjar ju redan klockan åtta imorgon, tidigt som attan! Men jag hinner säkert printa iväg ett inlägg någongång under dagen, fast inte mellan halv nio och halv tio för då sitter jag och gör matteprov (fysjutton!)

Godnatt på er!

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: