2010-02-17
 20:53:43

onsdag.

Idag har jag haft matteprov, jag hade ett fel och det gör mig så jäkla irriterad på mig själv. Det är inte så att jag känner "åh, herregud jag är inte bra om jag inte har alla rätt" utan det är med känslan att det var så nära, och irritation över att jag egentligen kan räkna ut det. Jag måste lära mig att bli av med den här skolprovs-hysterin, den sänker mitt stude resultat.

Sen är jag också lite irriterad över att blogg.se strular som vanligt, snälla någon lös det?
Ungefär så här ser det ut:



Bilden blev liten, men ni förstår säkert ändå, sådär jobbigt utdragen helt enkelt..
Sen så har jag även skrivit klart en ganska (vem försöker jag lura, egentligen en väldigt!) utflippad och konstig novell till svenskan. Den är inte alls vad läraren bad om och jag bävar lite inför att lämna in den, hon har sådan press på mig, men jag borde klara det. Jag "hostar" något om brist på inspiration, slänger den på hennes bord och springer fort som sjutton. Det blir nog super!

Dagen avslutades dock toppen bra, jag hade långrep på musikskolan med fika, vilket betyder saft och kanelbullar (mums!) sedan blev jag även körd både dit och hem. VIP behandling i snöovädret.

Tack onsdag, nu ska jag klippa och klistra ihop ett "mina stora cravings just nu" inlägg, som förmodligen hinner dyka upp under kvällen.

Love



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: