2010-02-08
 19:53:11

Hejhej, tidningsfreak.

Nu när snön ännu inte smällt, och huvudvärken ännu inte avtagit är det kanske mysigt att sitta inne och läsa tidningar. Jag gillar vintern, det gör jag verkligen. Men jag föredrar att sitta och titta på den ut genom ett fönster istället för att befinna mig i den. Och sitter man i soffan med varm choklad är det ett måste att ha något att läsa, och på senare tid har jag börjat gilla tidningar bättre än böcker (hm, jag kanske inte är rätt person att skriva så?), men det är sant. Det är något mysigt över blanka sidor och cravings fyllda artiklar.

Som sagt, jag gillar tidningar, precis som de flesta andra skulle jag tro.. Det är någon speciell känsla över dem. Lagom långa texter, lagom mycket bilder och så är det så skönt när det dimper ner en tidning i brevlådan varannan vecka, precis när man börjat sakna något att läsa. I julklapp fick jag en prenumeration från tidningskungen.se och nu i veckan läste jag om att de har ett erbjudande till alla de som bloggar, om att man kan få en gratis prenumeration. Så varför inte, tänkte jag och nu sitter jag här och skriver inlägget. Då återstår bara att välja vilken tidning, jag är inte riktigt säker på vilka tidningar man får välja mellan, men jag hoppas att antingen Elle eller kanske någon helt ny tidning finns med. Det känns som om jag bara läser samma tidningar hela tiden, så nu när jag får en "provapå" prenumeration kan jag ju satsa på någon tidning som jag inte läst förut. Vem vet, det kanske blir en ny favorit som får fylla tidskriftshållarna? :))


Kram!


Kim
PUBLICERAT: 2010-02-09, 11:09:06

du ahr så rätt, som vanligt. fast jag tycker nog teen vogue är litelite bättre än elle just nu, bara så synd att det knappt går att prenemerera på den i sverige.



:) krya på dig!!



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: