2010-07-09
 20:18:37

taking the bike to awesometown.

Idag for jag på cykelutflykt till Lund för att träffa vännerna Camilla & Karin, det var jättemysigt med fika, shopping och en stor dos tjejsnack. Jag har inte träffat Karin på ungefär 1½ månad så ni kan tro att vi hade mycket att prata om.

Värmen blev efter ett tag lite för påträngande så vi tog skydd inne på Espresso House där jag köpte frappino, och nu är det officiellt. Choklad Frappino är den bästa törstsläckande drycken i sommarenvärmen, och den är helt underbar trots att jag hela tiden envisas med att köpa en stor även om jag vet att jag börjar må illa redan efter halva.

Har ni någon favorit sommardricka?



foto: Jag Canon 450D modell: Karinbanan och frappinon.

Love


filippa<3
PUBLICERAT: 2010-07-13, 22:19:16

cola såklart. Dricker det typ hela tiden :D

, ska vi träffas nästa vecka?<3



puss.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: