2010-03-26
 17:29:54

Lov, fattar ni?

Nu är det påsklov och väldigt varmt. Jag älskar att bo i skåne, nu när Stockholm fortfarande har snö sitter vi i skåningar i t-shirt och äter glass på stortorget. Igår lyckades jag till och med bränna mig på kinderna, men det är inte jättekonstigt när det är +16 och sol..

Idag var de sista två proven av veckans 5 och jag tror det gick helt okej, inte jättebra på so:n kanske men matten gick iaf bra. Jag är ändå lite nöjd att jag klarade av att hålla reda på och plugga till fem prov på samma gång.

Nu är det som sagt påsklov så förhoppningsvis blir uppdateringen lite roligare, lite bättre under veckan som kommer, jag ska äta godis och då kan jag lika gärna tjocka mig vid datorn samtidigt.






Love


dottermamma
PUBLICERAT: 2010-03-26, 21:11:53 | URL: http://dottermamma.blogg.se/

Kolla vem som fick flest röster i månadens blogg.Härmed kan vi nu säga att månadens blogg blev......just din blogg.GRATTIS.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: