2010-03-28
 23:47:18

nightmare before easter*

Är lite rädd för att gå och lägga mig i natt. Jag kommer drömma mardrömmar efter att ha kollat på en väldigt äcklig film. Jag har för stor empati för att klara av att titta på sådana filmer, jag blir helt enkelt för fast i handlingen och alla känslor som spelas upp. Fräls oss ifrån ondo är långt ifrån en feel-good rulle och jag gillar inte känslan den ger mig, den fick mig att aldrig i hela mitt liv vilja åka till Danmarks glesbebodda områden och jag vill verkligen inte ha en sådan förutfattad mening.


Riktigt jobbig var den att se, och den gjorde mig så jäkla förbannad. Jag klarar inte av att förstå att sådant här kan hända på riktigt, jag tror det är det värsta.

Nu när jag fått ur mig lite frustration har klockan hunnit bli mycket, så jag blir nog tvungen att krypa till kojs nu. Håll tummarna för att jag bara drömmer söta drömmar.


Love

* fotnot. Jag vet att ni gillar Tim Burton associationen i rubriken.



Kommentera gärna:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: